Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak wiem ja też kiedyś byłam w szoku ale jeszcze lepszą datę znalazłam.  Wg jakiegoś innego  portalu on urodził się w 1966 roku co jest nie prawdą;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe trzeba by bylo go zapytać która z dat jest prawdziwa;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Może natknaleś sie gdzieś na te informacje;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
hej, na hiszpanskiej wiki jest tak
Luis Roberto Guzmán también conocido como Luis Ro, es un
actor y cantante nacido en Puerto Rico el 9 de abril de 1973.
czyli 09. kwietnia

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
aktor i piosenkarz pochodzący z PortoRyko, urdzony 09.04.1973

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
chyba jego skrótowa " ksywka " to LuisRo

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Sorki nie bylo mnie. Tak zgadza się;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolka a powiedz szczerze - teraz jesteś w Polsce k.Torunia czy może za granicą i gdzie jesli to nie tajemnica
1 ... 63646566676869 ... 186