Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Noo bardzo fajna zaczepka;))
Czytałam gdzieś, że on odpisuje bezpośrednio na tweeterze zarówno w języku hiszpańskim jak i angielskim;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja nie mam konta na twitterze, ale tutaj jest do niego ścieżka:)

https://www.google.com/search?q=twitter+luis+roberto+guzman

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No ja też nie mam, musiałabym zalozyc;)  Dzięki za adres;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
na twitterze obserwuje go 176 350 " podglądaczy " a on śledzi 2125 osoby

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Czyli to faktycznie jego prawdziwe konto ?;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
byc może tak - wsród obserwujących jego profil jest Angelique Patricia BoyerRulli - to chyba ta aktorka występujaca z nim w tych serialach - tak?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak ta sama co grała z nim w telenoweli;) Wpadnę po ósmej to więcej napisze;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a zobacz jaką znalazłem rozbieżność w dacie urodzenia

Luis Roberto Guzmán (ur. 3 marca lub 9 kwietnia 1973 roku - ciekawe czemu powstały takie rozbieznosci dat
1 ... 62636465666768 ... 186