Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No tak ale potem moda na fryzury sie zmieniła, choć niektorzy do dzis noszą takie dlugiie wlosy, zwlaszcza muzycy rockowi;))
Wiesz, musze na pól godzinki opuscić forum, ale jeszcze wróce i napisze jakby co;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
idę na Interię na powyborczego ping ponga:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hej już jestem sorki że tak dlugo mnie nie bylo

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Wiesz czytalam gdzies  w necie jak taka laska pisala, ze zaczepiła swojego ulubieńca na tweeterze a on jej odpisał  i ucieła sobie z nim ciekawą pogaędke;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czyli jak to mówią " cuda się zdarzają " :))) wiesz taki celebryta czasem tez moze chciec poczuć się zwyklym człowiekiem - niektórym z nich taka przesadna popularność może być cięzarem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A wiesz w jaki sposób  jej się  to  udało?  Nie spodobał jej się jego wpis na temat jakiegoś serialu i ona go skomentowała no i tak zaczęła się między nimi dyskusja;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czyli " kto się czubi ten się lubi ":)
zagadnęła go i miała niespodziankę - teraz Twoja kolej:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Myślisz że udałoby mi się;)) W sumie byłabym w wielkim szoku gdyby mi odpisal ale jednocześnie mile zaskoczona.
Naprawdę  uważasz ze jeśli nie  spróbuję to będę potem żałować?
1 ... 60616263646566 ... 186