Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak na filmach, zawsze taki roztrzesiony i mokry;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wiesz figlarko:) o czym mówię-ja tak mam;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No widzisz nie jestem taka tępa;)) Z tym co wczoraj pisaleś, że on w snach  mnie ,,bada'' przeszywającym wzrokiem trafileś w sedno;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czytam Cię uważnie i wyciágam wnioski - sluchaczem tez jestem dobrym - podobno kobiety lubią sluchających facetów

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
sny zależa od warunkow w jakich się śpi - a nawet od pozycji jaką się przyjmie podczas snu

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No tak to prawda;) A do czego zmierzales pisząc wczoraj o tym czy nie chcialabym  przeżyc takiego snu z nim w roli glownej,  rozumiesz o co mi chodzi?:) O to że sie budze i zastanawiam co to bylo;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

no o to, że skoro masz Luisa we śnie to trzeba isć na romantyczna " całość " i wysnić sobie coś niesamowitego:) i niepowtarzalnego:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Heh ja nigdy nie mialam aż tak odważnych snow;)) Serio. Pamiętam, że raz przyśnilo mi się, że mnie unikał w tym śnie....;))
1 ... 57585960616263 ... 186