Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No z tym sercem to trochę przesada bo aż tak to  nie  ale owszem taki sen może i bym chciała przeżyć. ..:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czyli mówisz, że na razie we śnie " bada " Cię elektryzyjącym wzrokiem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No nie miałam jeszcze takiego snu gdzie np mnie całuje czy choć obejmuje, raz mi się przysnil ze spojrzał na mnie takim swidrujacym  wzrokiem:) Ale to był bardzo fajny sen a przyznam że wtedy się nim tak nie interesowalam;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to sny facetów są bardziej konkretne:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No pewnie tak;) Ok musze lecieć juz spać dobranoc;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A jakie  to sny miewają faceci?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
różne:) widziałaś faceta który się budzi rano?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
moja teoria jest taka - kobietom śni się to co się ma zdarzyć, a facetom to co już się wydarzyło
1 ... 56575859606162 ... 186