Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
myślałem że juz spisz i śnisz:)
nie wiem, czy moje porady są pomocne, ale przynajmniej masz pogląd jak to widzi facet - może bardziej racjonalnie od kobiecych milosnych egzaltacji i fantazji

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No tak racja wiem teraz jak to wyglada z perspektywy faceta;)
Ale wczoraj pisalam poważnie o tym. Nie wiem jak to nazwać, ale serce wali mi jak mlotem gdy tylko pojawia się na ekranie i robi mi się gorąco....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolka strasznie przezywasz to wirtualne zauroczenie - czytając te Twoje wyznania chcialbym zobaczyć jak wygląda Twoje  zakochanie w kims realnym - podobno prawdziwie kocha się raz - nie przegap swojej miłości w realu - mnie jakoś ona ominęła:(

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ale to o czymś świadczy prawda?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie przezywam tylko sie zwierzam;) Opowiadam co się dzieje;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolko - nie mam córki, aktualnie nie mam swojej Pani:) jestem samotnikiem, więc nie wiem, czy właściwie rozumiem kobiety - lubię was, cenię i przyznaję waszej płci dużą rolę społeczną - a czy nadaję się na powiernika dla o tyle młodszej kobiety, to sama oceń

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Spoko rozumiem Cie;) Bardzo madrze piszesz dlatego Ci to wszystko opowiadam;)
A o co Ci chodzilo  wczoraj z tymi butami dla mnie ?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

nie no to byl zarcik nawiązujący do wzrostu 186 cm Luisa - gdybyscie spacerowali po Acapulco:) gdybyś miała 155 to bylabys za niska a za wysoka gdybys miała ponad 175  i do tej  regulacji wzrostu mogłyby służyc buciki:) kobieta powinna być nieco niższa od faceta - traktuj to moje pisanie zabawowo:)
1 ... 54555657585960 ... 186