Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe ale bardzo mily żarcik;) Acapulco;))
Wiesz moja kumpela z kolei bujneła sie w takim Williamie Levy, mówiła mi wprost, że by go z łożka nie wypuscila;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolka jesli czujesz się tutaj samotnie to zaproś tutaj swoich znajomych - bedziesz miała sobie z kims swoim pogadać - ja wam nie będe przeszkadzać jak będziecie grzeczne:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie tutaj nie pisalam z kumpela tylko na innym forum;) A co sądzisz o tym co napisalam, że nie wypuscilaby go z łożka hihi;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
marzenie "  jurnego":)))  faceta- to tak jak Joko Ono i Lennon - 3 dni " łóżkowania "non stop:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Pisałeś mi ze Salma ani razu  Ci  się nie  snila, a mi Luis kilka razy; )

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
widzę, że podobają Ci się takie rozmowy-tak się rozmarzysz sennie, ze w koncu po przebudzeniu będziesz czuła jego dotyk na swoim ciele:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ojej tak to jeszcze nie mialam;)) On mi  się  nigdy nie śnił w  ten sposób; )

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale nie chciałabyś aż tak śnić? budzisz się, serce Ci wali a Ty zastanawiasz " co to było? "
1 ... 55565758596061 ... 186