Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie jestem zazdrosna skądże tylko napisałam ze tak na pewno było bo juz niestety nie śpiewa a ma bardzo ładny glos;))
Ale fakt zazdroszczę ze mogły być blisko niego....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zazdrość taka niezaborcza to nic zlego - bo to jest wyraz uczuć i oddania wobec drugiej osoby - jak to mówią " bez zazdrosci nie ma prawdziwej miłości "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Heh ale to nie milość;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nigdy do końca nie wiemy co nam pod dekielkiem buzuje:) - była taka piosenka " kazdemu wolno kochac - to miłości swięte prawo "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ale przyznaje ze coś czuje jak na niego patrze serio

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jednym słowem masz " motylki w brzuchu " poczucie nieosiągalnosci i żal niespełnienia - tak?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ciekawe jak daleko zajdą te nasze rozmowy - chyba nie myslałaś że tak się rozgadamy - przyjęłas mnie zastępczo i chwilowo za rozmowy z innymi paniami

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak masz rację zastepczo ale fajnie się rozmawia;)
 A co do Twojego wczesniejszego postu to tak masz rację czuje coś w rodzaju motylkow nie wiem czy to  jest coś poważnego ale na sam jego widok serce mi wali serio
1 ... 53545556575859 ... 186