Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ok;) A propo drogich resauracji to czytalam kiedyś wywiad z Luisem i on tam mowił że bardzo lubi jesc owoce morza. Dużo też podróżuje, a i nie włuczy się po klubach;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
żyje jak to celebryta:) a slowo włóczyć się piszemy z ó -tak:)?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
moj brat tez podróżuje po swiecie 2 / 3 razy w roku i lubi owoce morza

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Sorki za literowke;)) Fajnie ma;) No tak jak celebryta
A to zdjecie pierwsze w tym  temacie pochodzi z tego filmiku, obejrzyj;
https://www.youtube.com/watch?v=29iktfSPu2Q

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
kiedys widziałem ten filmik, jakos nie podobają mi się do tego ubioru te jego niebieskie skarpetki - a na koniec to on z tą prezenterką  umówili sie na randkę w Porto Rico - tak mi coś to zabrzmiało

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe chciałaby może się z nim umówić na randkę;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

to studio jest na zdjęciu nr.4 - z tym kowbojem w tle

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak dokladnie a tym kowbojem jak to ujaleś jest wlasnie on;))) A ta dziennikarka pewnie byłaby zachwycona gdyby zaprosił ją na randkę;)))
1 ... 50515253545556 ... 186