Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no chciałem Cię podjarać:) jego  "nową " nieznaną produkcją - podobno to ciekawy serial

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Akurat ta jest juz przestarzała bo z 2009 roku ponoć czytałam.  Ale widziałam już jego najnowsza produkcję,  gra w serialu "Maria Magdalena";))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Najglebsze i przeszywajace spojrzenie ma darrio zza swoich nowych okularow.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
O hej kapitano;))) A Ty co sadzisz o tym aktorze o którym tak nawijam ? ;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
W tym serialu co mi pisaleś wcześniej wciela się w policjanta

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
opis fabuły z wiki " Gervasio Robles (Luis Roberto Guzmán ) za zabójstwo swojej
narzeczonej został skazany na pięć lat. Później okazało się
że, niesłusznie odsiaduje karę za przestępstwo, którego nie
popełnił. Podczas pobytu w więzieniu nauczył się walki i
obrony. Po wyjściu na wolność otrzymuje od policji ofertę, ma
pomóc w walce ze światem prostytucji, narkotyków, korupcji i
przemocy."

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
no tak wlaśnie czytalam o tym już gdzieś. On czesto gra role policjantów;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
rożnica czasowa z Meksykiem to - 7 godz. Tam jest teraz ok. godz 14:20 - i teraz Luis idzie na obiad w jakiejs drogiej restauracji - czujesz to:)
1 ... 48495051525354 ... 186