Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

zrob taką sztuczkę - zrob z tego zdjecia negatyw na telef. albo na kompie - na nim na jego nosie  namaluj czerwoną kropę - teraz wpatruj sie w ten obrazek z 20 sek. a potem blyskawicznie spójrz na białą scianę i szybko, bardzo szybko mrugaj oczami i co jaki widzisz efekt? zabaw się w to:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Wiem do czego zmierzasz, juz kiedyś zrobilam tak na jakimś tam obrazku;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no tak, czyli że uzyskasz na swojej ścianie portret Guzmana - fajna iluzja, nie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No bardzo  fajna;)) Ale wiesz co zastanawia mnie to, że gral on z tyloma pięknymi aktorkami i że też byc może żadna mu nie zawrociła w glowie, a przeciez zdarzają się przypadki, że aktorzy mają ze sobą romans poza planem;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj, myslisz że nic, nie wierzę - może pilnuje swojej prywatności - albo nie miesza życia zawodowego z prywatnym

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No wiesz być może miał jakieś tam romanse ale jak sam przyznał jest singlem, no ewentualnie chroni swoją prywatność jak sam napisales;)

a tego serialu to chyba jeszcze nie widziałaś, a może? https://pl.m.wikipedia.org/wiki/El_Pantera

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie emitowali go u nas więc raczej go nie widziałam a co czemu pytasz?:)
1 ... 47484950515253 ... 186