Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mecz się skonczyl Frankfurt wygrał 7:1 a jeden szczęściarz:) zdobyl aż 5 bramek w meczu

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak sie sklada że wczesniej już widziałam te scenę. Ale masz rację pobudzil i to bardzo;)), Zwłaszcza jak rozpinał koszulę......;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to życzę Ci gorących snów:) o treści jaką sobie zamarzysz- wypatruj czy mnie tam nie ma:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Noo dziekuje;) Ta aktorka miała fajnie, zazdroszczę jej;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
widzę, ze masz chęc na nocne rozmowy? czyli jeszcze nie śpimy:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Zaraz lecę ale zostałam jeszcze na chwilę; )
Ah gdybyś wiedział jak on na tych filmach namiętnie całuje. ... ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla

Czytałam o przedszkolaku;)

A co do Luisa to az dziwne ze nie ma kobiety bo świetnie całuje. ..
No nic musze juz lecieć, dobranoc;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to dobrej nocy i śnij gorąco:)
1 ... 44454647484950 ... 186