Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Myslisz? W sumie byloby ciekawie:) Co do tej gry aktorskiej to trafiłes w samo sedno;) Naprawdę świetnie gra, super

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ten post był aktualizowany .
Pewnie zastanawialby sie gdzie to jest ta Polska;)) Wiesz naprawde podobalo mi się to jak wczoraj napisales o tym w jaki sposob mialabym go pobajerowac;)))
Zobacz tylko ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=TlTgYJGqpQ8

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
początek już masz-możesz wykorzystać to co napisałem-może jednak nazwa Polska mu coś powie-w tym filmiku, macha rewolwerem jak gangster - a zobacz ten krótki filmik
https://youtu.be/Mphj7eapQls

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak wiem ze jak gangster, napisze trochę więcej ale jutro bo teraz już muszę lecieć spać,  ale filmik obejrzę,  dobranoc;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hej Darrio;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

no hej Mariolka-brakuje Ci rozmow ze mną?  - pociągnij inny watek tematyczny bo mnie juz troche ten Guzmanek się znudził, no sorki

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Eh ale ja lubie o nim pisać, wiec popiszmy;) No wiem, rozumiem facet nie lubi jak ktoś nawija o innym facecie, ale Ty tak świetnie potrafisz prowadzić ze mną rozmowę zwlaszcza o nim ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj bo się w Tobie zabujam:) nie przeszkadza Ci, że jestem az taki " stary " choc ja się nie czuje na ten wiek
1 ... 41424344454647 ... 186