Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
on jest celebrytą i musi umiec się poruszać w tym środowisku - ja też jestem singlem ale d. mi nie szaleje -to juz nie ten wiek - jestem spokojnym domatorem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ten post był aktualizowany .
No tak masz racje;) Czyli mowisz, że to bylaby dla mnie ciekawa przygoda gdybym do niego napisała?:) Nie chcialabym wyjść na stalkerkę;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie no stalkerkę to nie, ale na zauroczoną fankę to może tak - a tutaj jest forum o telnowelach i na str. 13 i 14 jest dyskusja dziewczyn o nim - forum jest z roku 2014 więc może nadal działa - zobacz to sobie

http://www.telenowele.fora.pl/aktorzy,76/luis-roberto-guzman,7246-195.html

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Czytałam to forum, dziewczyny się nim wprost zachwycają;) Czyli wyszłabym na zauroczona fanke, ale po czym to niby by poznal;)) )

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oj chyba Cię nie zanudzam mam nadzieje;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jest ok, ale może wskocz na inne tematy na tym forum - masz muzykę, turystykę, sport - pokaż swoje inne zainteresowania i trochę odpocznij od Guzmanka

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Kiedy ja lubię o tym pisac;)A Ty jesteś moim wiernym sluchaczem;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
staram Ci się dotrzymywac towarzystwa i miło Cię zabawiać:)
1 ... 38394041424344 ... 186