Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj chyba dzisiaj nie zaśniesz:) a może ja Ci się przyśnię jako kusiciel:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No tak wiem, ale moze on preferuje dojrzale kobiety, albo jest gejem, ale w sumie jak go o to pytano to zaprzeczył;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

https://www.google.com/search?q=fan+page+Roberto+Luisa+Guzmana& jesli jestes na facebooku to sprawa jest prosta - proponujesz znajomość na fb i rozwijasz ten kontakt - zobacz te jego fan cluby

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Oj nie wiem czy bym się odważyła;)) Nigdy nie pisalam do kogos sławnego a tym bardziej z zagranicy;) Tylko co ja bym mu napisała?)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale jesteś na fb ? bo ja tak:) klikasz na propozycje znajomosci i jestem pewien że jego biuro czy ktos z jego otoczenia to zaakceptuje - wtedy otrzymujesz rozszeżony kontakt do takiej osoby łacznie z jego aktywnoscia na fb

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak ale wiesz to mogą byc falszywe konta nie wiem....
Zresztą co bym miala napisac potem jakby zaakceptował:))
Wiem moze tak: witam, podziwiam Pana za to i za to i co dalej;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj, ja Ci nie dam recepty, sama musisz wyczuć na jaką formę  możesz sobie pozwolić - na początek dziękujesz, ze Cię zaakceptował do grona swoich znajomych, potem piszesz co Cię skłoniło do chęci nawiązania z nim znajomości - czytasz jakies wydarzenia na jego stronie i to komentujesz powoli skracając dystans - musisz się jawić jako inna jego fanka od innych których jest tysiące - prawdopodobnie na poczatku z nim bezposrednio nie nawiążesz kontaktu, bo tym zajmują się jego przedstawiciele, ale potem może zaintetesujesz go sobą i się do Ciebie odezwie - ucz się hiszpańskiego to może kiedyś na Messengerze się spotkacie ... przegraliśmy mecz z Wlochami 0:1 ...dobranoc:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No w sumie racja;)Trzeba by było nieźle pokombinowac, bo z pewnością ma wiele fanek:)
A o przegranej wiem z netu, dobranoc;)
1 ... 35363738394041 ... 186