Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zobacz jaką znalazłem Salmę Hayek - co powiesz o takiej blondynce?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Noo bardzo ślicznie jej w tym blondzie; )
Jest przepiękna kobietą; ) A gdyby była wolna napisał byś do niej?;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Kpt.Wojtek
mariolla napisał/a
Noo bardzo ślicznie jej w tym blondzie; )
Jest przepiękna kobietą; ) A gdyby była wolna napisał byś do niej?;)
A mnie sie bardziej podoba w czerni.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mnie też jako meksykanka bardziej pasuje gdy jest brunetką - tutaj jako blondynka wygląda trochę zbyt " przymilnie " i jakoś dziwnie - a może to jest peruka, a ta blond fryzura jest na potrzeby jakiejś roli - może, ja tego nie wiem czy w takiej występowała

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mi podoba się zarówno jako blondynka jak i brunetka:)
Nie zrozum mnie źle bo ja gustuje w facetach;)) A gdyby była singielka napisał byś do niej?
Wpadnę potem jak zwykle to napisze wiecej;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
pozwolę sobie na taki żarcik:)  chętnie wziąłbym ją po kołderkę:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No widze  Darrio, że ponosi Cie niezla wyobraźnia, ale pytalam czy napisalbyś do niej wiadomosć?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Spojrz Darrio jaki filmik znalazłam z Salmą w roli glównej, chcialbyś tak?:)
https://www.youtube.com/watch?v=0pC_OV6K7i8
1 ... 36373839404142 ... 186