Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A to miłe dziękuję; ) Czyli radzisz mi zaszaleć i jednak napisac;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Darrio a czy Ty bys odpisal takiej fance?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj, za bardzo to rozkminiasz, skoro masz ochotę to zadziałaj bo inaczej będziesz zalować, że nic nie zrobiłaś - jeśli zainteresujesz go sobą to być może Ci odpisze - ps. wiesz ze fb mnie chce wciągnąc w jego fanklub - poniewaz ja przeslalem Ci linka z tym fanklubem to fb mi napisał że jesli polubię ich strone to będę od nich otrzymywac aktualizacje tematów i wydarzen dotyczacych Guzmanka - oczywiscie ja tam się nie zapisze, ale Ty moglabys spróbować tam zaistnieć

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zobacz jakie otrzymałem powiadomienie na fb
" Niedawno prowadziłeś interakcję ze stroną Club De Fans
De luis Roberto Guzman . Polub tę stronę, aby otrzymywać
aktualizacje. " to jest efekt " śledzenia przez fb za pomocą ciasteczek:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Serio, wow, nie wiem co powiedzieć, w sumie fajnie by było;) A wiesz że ja znalazlam jego konto na youtubie, ale nie wiem czy jest prawdziwe;) Tylko jak zainteresować taką gwiazdę soba;))))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
https://www.google.com/search?q=fan+page+Roberto+Luisa
+Guzmana&
do mnie odpowidział fb z tego fanklubu Guzmana - czyli jeśli tam poklikasz to prawdopodobnie ułatwią Ci kontakt - spróbuj tej ścieżki - a nuż coś Ci się uda

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A wchodziłes  na youtube pamiętasz te filmy co Ci wysyłałam  one są  z tego konta o którym Ci pisałam powyzej

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
byłem przed chwilą na tubce i wkleilem ten adres do google - wyprowadzil mnie on na portal na fb, ale to nie ten co byl u mnie - wiesz jest oczywistym ze sami celebryci takich stron nie prowadzą ale nie wykluczone ze je czytują a administrowanie zlecają komus ze swego otoczenia
1 ... 39404142434445 ... 186