Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie przeszkadza bo lubie rozmawiac z Tobą, ale nie uciekaj z tematu Luisa, pliss;) Tak ładnie Cie prosze;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie masz wrażenia, ze ulegasz magii intetnetu bo przecież My się wcale nie znamy i to samo jest w przypadku Twej " telewizyjnej " fascynacji Guzmankiem - wirtualnie mozemy snuć sobie fantazje, ale  dopiero kontakt realny chocby telefoniczny weryfikuje nasze wyobrażenia o innych - z tego co wiem to dla kobiet ważny jest głos faceta choć i sposób pisania chyba też - potwierdzasz to?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No cos w tym jest że nieraz ulegamy takiej magii telewizji, internetu, ale to jest wlaśnie ciekawe, głos u faceta jest bardzio ważny, podobnie sposob w jaki on pisze;)
A on ma bardzo sympatyczny glos;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oglądam teraz mecz ligi niemieckiej i tam też jest jakiś Guzman - to faktycznie popularne nazwisko u ibero-latynosow

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A widzisz, nawet w meczu Guzman nie daje o sobie zapomnieć hehe to oczywiscie żart;))
A zobacz co moja kumpela mi o nim napisala;

Przesmakowite z niego ciacho serduszko.gif
życzę Ci z całego serca, by Ci się przyśnił w najnieskromniejszych poczynaniach miłosnych;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

ja jak byłem mlody to pewnie też miałem fajniejszy głos - choc niektórzy twierdza, ze glos sie z wiekiem nie zmienia, ale ja zauwazam u swoich wokalistów dinozaurów rocka zmiany tonacji i trudnosci w wyciąganiu tonów

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Pewnie tak;)
Spójrz powyzej;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
oj kobietki:) kobietki:) my faceci nigdy was do końca nie poznamy i nigdy nie wiemy jak o nas miedzy sobą rozmawiacie - pamiętasz serial " Przyjaciele " ? i czy pamiętasz co zaskoczyło Rossa w rozmowach kobiet
1 ... 42434445464748 ... 186