Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
cześć Darrio - zobacz co mam dla Ciebie:
https://zapodaj.net/images/dcb706b56865d.png

Przyjemnego ogladania;)) Mam nadzieję,że Ci sie spodoba;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie mów, że nie mialbyś na nią ochoty;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
hej- Ładne fotki - i choć one różnią się o ok. 25 lat to na obu Salma jest nadal zjawiskowo piękna:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Fajnie, ciesze się ze sie podobają, miałbyś na nią ochotę?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
" ochota " to brzmi nieco instrumentalnie, ale gdyby coś to ... pewnie miłoby było:) ale wiesz, ja juz powoli wyrastam z marzeń i pozbywam się złudzeń

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No to ma się rozumieć, a sniła Ci się kiedykolwiek Salma?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja się w niej nie bujam więc raczej mi się nie przyśniła, mnie mało co się śni albo raczej tego nie pamiętam

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No nie bujasz, ale sam przyznaleś że Ci się podoba jako kobieta;)
1 ... 45464748495051 ... 186