Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
tak jest piękna i nie wyglada na swoje lata - zobacz ten wywiad z tego roku https://youtu.be/gubbuXVeKvM

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Obejrzalam filmik. To prawda jest bardzo atrakcyjna;)
Zresztą Luis też nie wygląda na swoje lata, calkiem dobrze się trzyma;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mnie się wydaje, że Guzman ma trochę za ostre rysy twarzy - stwarza wrażenie wyciosanego z kamienia - na ale pewnie taki men podoba się wielu kobietom - prawda:))) ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No ma ostre rysy, ale przez to wydaje sie bardzo męski i atrakcyjny;)) ALe za to jakie ma oczy - ta ich glębia to w jaki sposób patrzy.....
Myśle, że to mnie wlaśnie najbardziej w nim ujęlo;)
A co znaczy wyciosany z kamienia??

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

jest takie określenie na rysy twarzy pozbawione
" miękkich cech "

zarost,  ostry podbródek, wydłużona twarz,
" przeszywający wzrok "
 i Mariolka jest miękka:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No co do tego to masz rację, wow jakie zdjecie mi przeslaleś, dzięki :)) Świetnie na nim wyszedl. Ale na poważnie to kiedy pierwszy raz zobaczylam go na ekranie to musze przyznać że nie zrobil na mnie wrażenia. Dopiero po jakimś czasie dostrzeglam w nim ''to coś''

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
uważaj bo może mieć rentgen w oczach:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Heh, mowie poważnie. On czasem jak spojrzy do kamery to aż ciarki przechodzą;)) Ale oczy ma bardzo ładne. A do tej pory nie zwracalam uwagi u facetow na ten aspekt..
1 ... 46474849505152 ... 186