Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe no to teraz poplynąleś a co masz na myśli pisząc - czujesz to?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zamknij oczy i wyobraź to sobie - złap z nim kontakt telepatyczny:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Noa le ja nie wierze w takie rzeczy;)) Choc ostatnio zdarza mi sie widzieć pewne zadziwiające zjawisko np jak spojrze na godz to widze np 14:14 itd;))))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no i co ma oznaczać to 14:14 - coś co było czy co będzie o tej godzinie - a może to są czegoś:) wymiary?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie wiem;) W telepatie nie wierze a tym bardziej tak daleką jak stąd do Meksyku;)))
Kiedyś widzialam na jakiejś stronie jego zdjecia z jakimiś kobietami i widac bylo na nich że sie dobrze bawili;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja dopuszczam telepatyczną więź, ale tylko w przypadku bliskich, i myślących o sobie osób - a apropos tych cyferek to był taki western 15:10 do Yumy - widziałas go?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie widzialam;) a o czym to bylo?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
klasyka westernu - niech Ci o nim wiki opowie:) https://pl.m.wikipedia.org/wiki/15:10_do_Yumy
1 ... 49505152535455 ... 186