Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe nieźle mnie wkręcasz;) A co mialeś na myśli z tym emocjami?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
miałabyś wirtualne klucze do jego świata - no sama wiesz:)  taki fanklub mógłby Ci się spodobać - choc może byście się o niego drapały - juz widzę te setki rozkochanych w nim fanek:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Fakt na pewno ma ich wiele, czytalam ich wpisy o nim, zachwycają sie nim wprost;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale masz rozbudowany wątek, bedziesz miała co poczytać gdy nie będziesz mogła zasnąć:) my tak ze sobą piszemy jakbysmy znali się realnie - nie uważasz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
mariolla napisał/a
Hehe nieźle mnie wkręcasz;)
o wkręcaniu już było:) ja Ciebie - Ty mnie i jest miło:) prawda?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No magia internetu;))  A wiesz pisalam Ci kiedyś ze on dawniej śpiewał, mial swoj zespol i pewnie niejedną zakochaną w nim fankę  w zasiegu ręki;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
facet tak ma - gdy jest sprzyjająca okazja to skorzysta z tego co mu daje życie - czy czasem nie jesteś lekko zazdrosna:) o kobiety z jego otoczenia? czuję, ze wyobrazasz sobie siebie na ich miejscu - tak działa zabujanie:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
widziałas ten mój wątek o locie sondy na Merkurego? lubię takie tematy - zobacz w tamtym dziale inne mojego autorstwa
1 ... 52535455565758 ... 186