Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mariolla napisał/a
Hehe chciałaby może się z nim umówić na randkę;))
no wiesz, jeszcze ona nie potrzebuje Twej zgody na kontakt z Luisem:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe to byl taki żart;)) W sumie wcale bym sie jej nie dziwila gdyby miala taką ochotę;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
w sumie nie była " taka zła " taka temperamentna iberyjka:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
Mariolka jak wysoka jesteś dziewczynka?  bo Luis ma 186 cm wzrostu - ja mam 176 - pytam się bo musimy dobrać Ci buty:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak sobie pomyslalam że powinien wpasc na pomysl by zorganizowac casting czy jakiś konkurs i nagrodą byłaby  oczywiscie randka z nim;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a może na jego fanclubie na fb są takie " zabawy " może powinnaś się odważyć i tam zaistnieć - pomyśl o tym - dopiero wtedy będziesz miała nowe emocje

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nowe emocje,co masz na myśli?
A co do wzrostu to mam 165 a czemu pytasz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
skoro 165 to ok. nawet możesz założyć małe szpileczki:) przy takim na 186
1 ... 51525354555657 ... 186