Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
w tych strojach obie są podobne do siebie-a ten facet jest bierną stroną w trójkąciku:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ale przyznaj że chcialbyś być jej niewolnikiem;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie lubię przemocy i dominacji z zadnej strony w kontaktach łóżkowych

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Spoko;) Wiesz myślałam o tym co mi pisaleś w niedziele i podejrzewam, że nawet gdybym wysłala do niego wiadomosc a on by odpisal to i tak byloby to jednorazowe

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie wiem co się dzieje na fan pagach znanych osób, ale może gdybys stała się jego znajomą na fb to ułatwiłoby Ci przeniknięcie w jego świat - a może wypróbuj ten mechanizm na jakim naszym polskim aktorze - może wsród nich masz też jakis obiekt:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Heh może kiedys miewałam ale już nie;) Wiesz on prowadzi życie singla wiec pewnie nie jedną laskę zbajerowal, tak myśle;) Swoją drogą to ciekawe czy pisala do niego jakaś z Polski;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

ja kiedys na fb przez przypadek nawiązalem znajomośc z jakims profilem Roberto Lewandowski - trzymałem ten kontakt z pól roku - moałem dostęp do róznych jego zdjęć- była tam propozycja na mesenger, ale gdy jego wirtualni  znajomi zaczęli mnie zaczepiac o to bym byl ich znajomym a fb zaczal mnie zalewac powiadomieniami postanowilem to przerwać tymbardziej ze to na pewno nie byl osobiscie kontakt z lewym ale z jakims szemranym profilem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No właśnie nieraz są falszywe te profile, czytaleś moj post powyżej, co o tym myślisz?:)
1 ... 37383940414243 ... 186