Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak ale w koncu to marynarze, więc muszą mieć śnieżnobiałe i wszystko dopięte na ostatni guzik;))
A czemu tak ciągle mnie namawiasz bym nawiązala z nim korespondencje?;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Namawial to moze zle slowo, bardziej by pasowalo zachęcał;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Pewnie ogladasz mecz

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

jestem omnibus:) trzymam w rękach smartfona - zaglądam na 3 fora równolegle i jeszcze patrzę na mecz, a wcześniej wyprasowałem sobie 4 koszule bo nie ma mi kto tego zrobić

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
AHa bo jakby co to pytałam Cie o coś ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
bo to może być dla Ciebie ciekawe przezycie i spelnienie marzeń - jesli on Ci się podoba to " zaryzykuj " ale musisz się zorientować czym go możesz ująć - kazdy z nas ma swoje " wrażliwe punkty " - jestes wolna więc zaszalej:) nic nie ryzykujesz, a nuż Ci odpisze, że chciałby zobaczyc coś w Polsce - moze Twoje miasto go zainteresuje - a skąd jesteś? bo ja z Łodzi

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
okolice Torunia;) Serio myślisz że tak by moglo być? Oj tylko mnie tym nakręcasz he;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Toruń to ciekawe zabytkowe miasto-byłem tam kilka razy - on ma 45 lat - to Ty musisz ocenić czy z tego cos może być - rozumiesz co mam na myśli - Twój atut to mlodośc i być może uroda a jaki jest on to sama wiesz
1 ... 34353637383940 ... 186