Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
To kadr z telenoweli, wcielil sie tutaj w porucznika marynarki wojennej,  jak sie prezentuje??:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wiesz, dla mnie wygląda normalnie - z resztą nie widać całej sylwetki więc co tu oceniać - ale podobno " za mundurem panny sznurem " więc to Twoje odczucie jest bardziej miarodajne niż moje " zakochana " w nim kobieto:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No zobaczylbyś lepiej go na tym filmiku;)
To aż tak widać ze ja jestem w nim ,,zakochana''??;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
widzę, że lubisz jak tak twierdzę - ucz się hiszpańskiego i nawiąż z nim korespondencję maillem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Heh no coś Ty, ja i korespondencja, pewnie i tak by mi nie odpisał;))
Ale serio aż tak to widac?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj Mariolka, przecież zobacz jak rozrósł się ten wątek a rozmowa nasza zatoczyła koło wokół jego osoby - gdyby nie Ty to bym nie wiedział że taki ktoś istnieje, a teraz o nim z Tobą nawijam jak jakis krytyk filmowy:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No tak racja,ale co do tego maila to pewnie by nie odpisał;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

z jego notki biograficznej wynika, że on jest młodszy ode mnie o 10 lat
1 ... 31323334353637 ... 186