Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Taki policjancik niejednej by zawrocił w glowie;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

a ta panna młoda pożera go wzrokiem i chce mu ten tatuaz zdrapać na plecach a jemu to się podoba - to chyba jakaś niespełniona miłość - taka typowa dla takich seriali - dobrze myślę?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie to akurat jest film nie serial, oni na koncu beda razem;))) Racja, ,,pożera'' go wzrokiem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Zobacz tylko jak prezentuje się on w mundurze:
https://zapodaj.net/9e856b301021c.png.html

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale takiego zapodaja nie mogę otwierać bo to u mnie nie jest link tylko rodzaj wpisu - u mnie to musi mieć inny format, ale ja go juz gdzies widziałem w mundurze - chyba straznika wieziennego albo coś:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tutaj możessz zobaczyc go w mundurze:
https://www.youtube.com/watch?v=ShfPkfzBKkQ

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja na smartfonie mam rózne problemiki z you tube ze względu na slaby transfer i ograniczone usługi google play - u mnie to narzędzie nie pracuje zbyt dobrze - może później to zobaczę jak będę mógł

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No szkoda, ale może uda Ci się potem;)
Raczej on straznika nie grał więziennego:)
1 ... 29303132333435 ... 186