Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ten sam filmik byl na yotubie tylko w krotszej wersji , zobacz od 11:11 (minuty):
https://www.dailymotion.com/video/xtgdm8

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
u mnie ze smarta tego nie odtworzę - a na tubce nie będę się logować na ich konto bo chyba? zapomniałem hasło do konta google

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Spojrz powyżej dodalam ten sam filmik co na tubce, obejrzyj ten kawalek od minuty 11;11

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ok to obejrzyj sobie  potem a wracajac jeszcze do tego filmiku z tego tok show to ten łysy, wysoki facet co byl z jego mamą to chyba jego brat jak myślisz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
ale ja tego filmu na dailymotion też nie obsluguje - na smarcie jest inaczej niz na kompie - ja kompa mam ale nie jest w sieci

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ten napewno się odtworzy:
https://www.youtube.com/watch?v=4_ftFol6xTA

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
musisz się wsluchać w tę rozmowę - brat po hiszpańsku to hermano

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Wiem, ale tak przypuszczam:)
Swoja drogą jesli to brat to bardzo sie od siebie różnią....
1 ... 27282930313233 ... 186