Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przeciez bawimy się;) kazda z Was ma różny gust- bo podobno kobiety w Hiszpanii za Alberto szaleją:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No ja też sie domyslilam, ze chodzi o jego mamę;) Wrażliwy facet z niego:) Ma u mnie plusa za to, że nie wstydzi sie lez

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Znalazlam jeszcze taki filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=edSWnXFgEJc

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj, oj, oj - co to za filmik - zobacz jak you tube mi odpowiedziało, każa mi się zalogować i potwierdzić wiek - dobre:)
Potwierdź wiek
Ta treść może zawierać materiał oznaczony przez
społeczność użytkowników YouTube jako nieodpowiedni dla
niektórych użytkowników. - widzisz mam blokadę dla " dziadków " :) zeby nam pikawa nie siadła:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Heh wiem, ale moze uda Ci się go odtworzyc;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

normalnie zaszokowali mnie

" Jeśli chcesz obejrzeć ten film, zaloguj się , żeby potwierdzić,
że masz co najmniej 18 lat. Jeżeli wolisz unikać potencjalnie
nieodpowiednich treści, możesz włączyć w YouTube tryb
ograniczonego dostępu."

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Czekaj znajde coś innego;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
niedługo w necie pod pisiowym zarządem to niczego pikantnego nie znajdziemy w necie - na takie treści będzie blokada a chętni na takie oglądanie będą zarejestrowani i skatalogowani w bazie danych
1 ... 26272829303132 ... 186