Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
trochę go obejrzałem - nie wiem czy bycie takim celebrytą zapraszanym do wszystkich tok show to takie wspaniałe - oni przeciez nie maja swojego życia i ciągle muszą kontrolować się by nie "wpaść na języki "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No wlaśnie, ale widzialeś jak się pod koniec rozkleil, to takie slodkie gdy facet tak się roztkliwia jak dziecko;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie, do końca nie dojechałem - zobaczę później bo mi tubka ciężko chodzi - czyli mówisz że " przystojniak " się rozczulił na wizji?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie, faceci otwarcie nie płaczą - chyba że w samotności

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No i to bardzo;)) Jak obejżysz do konca daj znać
A wiesz kiedy pytali go o to czemu jest singlem to powiedzial że na milośc nie ma czasu, dziwne co nie;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

a co powiesz o tym Hiszpanie, pewnie wolałabyś go
z małym zarostem?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A czemu mi go pokazaleś?:) I czemu z malym zarostem?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a tak się z Tobą bawię:) wyszukuję Twoje klimaty - a wiesz kto to jest?
1 ... 24252627282930 ... 186