Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak sie sklada że jestem wolna

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mariolla napisał/a
Tak sie sklada że jestem wolna
ja też:) czyli żyjemy i kochamy tak jak chcemy:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Fakt, ale dziwi mnie to ze jest sam, kobiety napewno za nim szaleją;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
kobiety tak mają - lubicie romantyczne uniesienia:) ale podobno i facetom się podoba - coś o tym było w tym Twoim linku

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie, tam pisalo ze podejrzewano go o to że jest gejem, ale on zaprzecza, nie wiem jak to jest z jego orientacją:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ludziska ludziom wolnym przyklejają takie łatki - sam jestem wolny, więc go nie oceniam

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ja też nie oceniam, ale dziwne to troche facet przystojny, slawny, bogaty no i .. sam;)
Na chwile znikam na pól godzinki ale jeszcze wroce;) to coś napisze;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Musze juz lecieć niestety ale jutro wpadne;))Dobrej nocy:)
1 ... 21222324252627 ... 186