Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ok wstawilam wyzej adres ten powoinien napewno sie wyswietlić, musze leciec, odezwe sie wieczorem, pa;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
na tym filmiku jawi się jako " łamacz serc " udawany policjant na wieczorku panieńskim - klasyka tematu:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe łamacz serc czemu?:)
A skad wiedzialeś że to wieczor panieński?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wróciłem z forum meczu Widzewa - wygralismy 2:0 z Częstochową a ja trochę poużerałem się z kibicami łks

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Spoko, ja zamieścilam dwa pytania dla Ciebie powyzej:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

a czy własnie nie tak wygląda " wieczorek panienski ? takie tańce rozbierańce na stole:))) i róbta co chceta:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No tak w sumie racja, a czemu łamaacz serc to pewnie się domyślam;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ale nieźle się tam na nim prezentowal, taki policjant;)
1 ... 28293031323334 ... 186