Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
To fakt, kobiety na pewno  pociąga, tylko czemu jest sam - tego nie wiem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

w trakcie naszej pogawędki:) oglądałem mecz Holandia - Niemcy i wynik jest dość zaskakujący 3:0 dla pomaranczowych

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Spoko;) Ale wiesz mowią że takie zakochanie w aktorze jest niemożliwe;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

w angielskiej Wikipedii jest o nim więcej https://en.m.wikipedia.org/wiki/Luis_Roberto_Guzmán

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Czytalam, wiesz ja też do niedawna nie wiedzialam, że taki ktos istnieje;) Mowią, ze takie zakochanie w aktorze jest niemozliwe

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to nazwijmy to bezkrytycznym zauroczeniem - to taka forma miłości platonicznej bez wzajemnosci

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Spoko nawet mi to nie przeszkadzało bo to fajne uczucie jeśli tak moge to nazwać, on mnie tak kręci, że szok. Ciągle o nim myślę, można powiedzieć że ,,czuje chemie'' jak go oglądam;)

Ale musze już lecieć niestety, skomentuj to co napisalam;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przecież caly czas wyrażam swoją opinię - ale pewnie jeszcze nie masz jego fotki jako ekran kompa czy telefonu - możesz zamówić sobie powłoczkę na poduszkę z jego podobizną - jak zauroczenie to zauroczenie:) hej, dobranoc
1 ... 32333435363738 ... 186