Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jeszcze znalazłem taki filmik

https://youtu.be/rsXdB0stvSo

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie no tak to robią nastolatki, bez przesady;))
Widziałam ten filmik;) A najlepsza ta babka na końcu - jak usiadła mu na kolanach..;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
 Hej Darrio;) I czego się dowiedziales z tego filmiku?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no hej, przecież nie znam hiszpańskiego, więc nie do konca wiem o czym tam mówiono - choć rozmowa chyba dotyczyła jakiejs produkcji filmowej " la vidda " ?  w ktorej gra Guzmanek:) a ta cała grupa w studio pod koniec to pewnie aktorzy uczestniczacy w tej produkcji - a czemu siadali sobie na kolanach ...to nie wiem - może tak wymyślił sobie reżyser tego widowiska

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie oni akurat nie grali, wiem to bo oglądałam telke;)) Ale śmiesznie ta babka sie zachowywala w sensie pozytywnym;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

no widzisz byłem blisko:)
Telenowela "Za głosem serca"- Lo que la vida me robo

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak;) a co do telenoweli widzialeś ten filmik co wczoraj tu wstawiłam?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
teraz go obejrzałem, ale ciężko mi się ładował - to z tego filmiku jest to zdjęcie w mundurze - koszule mają tak śnieżnobiałe jak wyprane w " Persilu " :)))
1 ... 33343536373839 ... 186