Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a moze te nasze rozmowy w tym kontekscie wniosą koloryt i temperaturkę w Twoje sny - a może jesli nagle przyśni mi się nieznana mi kobieta to będę się zastanawiać czy to nie Ty -sorki za taki żarcik:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Spoko;) Wiesz w tym śnie to troche dziwnie to wyglądalo, bo ja do niego podeszlam a on tak jakby mnie nie widzial....W ogole nie zwracal uwagi

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mam takie niewinne:) spostrzezenie, ze te nasze rozmowy powoli wykraczają po za granice forum i z lekka raczej pasują do rozmów na priv - wiesz trolle mogą to czytać

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe, a co powiesz o tym co napisalam wyzej?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
poczułaś się niewidzialna? to tak trochę wygląda jak " Perfect Strangers " jest taki utwór Deep Purple - znasz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie o co w tym chodzi?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie znam ale mniejsza o to;) No to chyba już rozumiem;) Innym razem śniło mi się, że ja się ukrywalam a on mnie szukal;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
Ty go znasz, On Ciebie nie - i dlatego powinnaś znależć wejście do jego swiata - nie interesuje Cię ten jego fanklub na fb? inaczej nie przebijesz się do niego, a potem będziesz żałować że nie spróbowałaś
1 ... 58596061626364 ... 186