Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hmmm a może twitter, czytałam ze on sam go prowadzi :)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

no to macie takie senne zabawy jak " żuraw z czaplą " :))) albo w gonienie króliczka tak żeby go nie złapać - a tę piosenkę o tym znasz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie znam;)) Wiesz a moze gdybym napisala mu np cos takiego: Jestem Twoją wiellką fanką., masz wyjątkowy oryginalny głos, dzięki Tobie chce mi się żyć itp.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no i dalej to co poprzednio Ci napisałem - na poczatek nie musi byc duzo bo tu chodzi o zajawkę, a potem to już leci - pamiętasz jak ja Ciebie zagadnąłem o Banderasa
a tutaj daję piosenkę o tym króliczku https://youtu.be/cnYdd2xMys8

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Dzięki za piosenkę. Może co do tego wpisu dodalabym: ,, masz bardzo inteligentne, pociągające spojrzenie, rozpalasz nim tysiace kobiet'';))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przeciez sama wiesz co byś chciała napisać, tylko nie wystrasz tą otwartością faceta:)
a to jest mój ulubiony zespół i utwór muzyczny - az nie wierzę, ze ma prawie 50 lat  https://youtu.be/OorZcOzNcgE

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ależ mają loki, jakie dlugie wlosy;)) Mnie raczej nie kręcą tacy długowlosi faceci, a utwór nawet nawet:)
Sądzisz że moglabym wystraszyć takimi wpisami?:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
w pierwszym liscie bądź stonowana - a treść i temperatura drugiego powinna zależec od jego odpowiedzi - musisz tak napisać  zeby dać mu okazję do zadania pytania - a te fryzury to wtedy wszyscy muzycy takie nosili - loki i długie pióra na lakier:)
1 ... 59606162636465 ... 186