Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jeśli czujesz ze masz atuty którymi możesz go zainteresowac to zrób ten krok - jak w tej piosence " najtrudniejszy pierwszy krok "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hmm tylko jakie mogą być te atuty ;))Może sam fakt ze pochodzę zza granicy....;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no wiesz, to juz Twoja tajemnica - atutem może byc Twój wiek o którym wspominałaś - uroda, fotogeniczność, stosunek do niego - rozumiesz o czym mówię - możesz przedstawić się jemu  jako rozsądna kobieta, albo jako " piszcząca " fanka - musisz to sobie sama zaplanować w głowie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
my faceci gdy dochodzi do bezposredniej korespondencji dążymy do zdobycia zdjęcia bo my jestesmy wzrokowcami - więc zrób sobie jakies fajne fotki - radzę Ci jako facet

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No wiesz wolałabym  bardziej jako rozsądną dziewczyna a fotki to trochę zbyt osobista sprawa;)) Nie wiem czy to nie byłoby za wiele....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja mówię o jakichs zwyklych zdjęciach z jakiegos interesujacego miejsca o ktorym mozesz cos wspomniec mimochodem - ja na początek zainteresowałbym się tym fanklubem - tam jest podany do niego maill - moznaby zapytac czy umozliwili by Ci kontakt bardziej bezposredni bo pragniesz go blizej poznać - może tam cos wyczytasz cos przydatnego dla tego przedsięwzięcia - mozesz wypolowac jego date urodzin i w tym dniu wyslac zyczena urodzinowe - to by moglo go rozczulic - sposobow moze byc wiele

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak ale może by nie wyrazili zgody na taki bezpośredni kontakt, ale kto wie;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jesli nie bezposrednio to moze posredniczą w takich kontaktach - oferowali mi za lajkowanie aktualnosci z jego profilu, a więc cos tam się dzieje i zobacz nadchodzi 09. kwietnia i wtedy wysylasz zyczenia urodzinowe, ale najlepiej juz jako czlonkini tego fanklubu - czy to nie fajna zaczepka:)
1 ... 61626364656667 ... 186