Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
tak to widać:) a czy ja Ci dopiero to.uświadomiłem? no nie wierzę i sorki:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ne Ty tylko to potwierdziles. Ja juz wcześniej  sobie to uświadomiłam;)
A jakaś laska na forum gdzieś napisała ze on działa na jej wszystkie zmysły. ...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj, Twój przyszły realny facet będzie musiał się zmierzyć z tą Twoją fascynacją

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie wiem jak to długo potrwa ale nigdy nie czułam czegoś takiego do żadnego aktora serio

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie za intymnie rozmawiamy bo nie chcę przesadzić - bo sam sobie się dziwię ze juz tyle sobie powiedzieliśmy jak na publiczne forum - ja raczej uwazam siebie za skrytego i powsciągliwego do zwierzeń

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
 Mi to nie przeszkadza wrecz przeciwnie;) Wiesz
moze dlatego że to pierwszy latynos który tak bardzo mnie oczarowal

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wiesz, nie ma tutaj nikogo więc gadamy swobodnie, ale mimo wszystko staram się w tej rozmowie z Tobą trzymać poziom i być interesującym rozmówcą, ale czuję że stąpam po kruchym lodzie, rozumiesz co mam na myśli? - nie wiem czemu ale chyba się zorientowałaś, że kobiety forumowe mnie nie lubią i wchodzą ze mną w zwarcia

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Może i tak ale nie przejmuj się tym;) A co powiesz na to co napisałam powyżej? :)
1 ... 67686970717273 ... 186