Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ok, napisałem to, zebys wiedziała ze jestem facetem myślącym:)  a byłaś kiedys na poludniu Europy w Hiszpani albo we Włoszech ? tamci panowie na skuterach takze maja podobną macho urodę - wpadł Ci w oko na wakacjach taki men? nie zapominaj ze to tylko jest Twój wirtualny " romans " z Luisem Ro :)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie bylam niestety;)) Oj nie romans tylko niewinne zauroczenie;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wkleić Ci jakieś 2 trochę dziwaczne:) zdjecia Luisa?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Najpierw powiedz co to za zdjecia?:) A czemu pytasz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
znalazłem jakieś jego zdjęcia ale takie luzackie:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Widzialam sporo jego zdjeć w necie;)) A czemu piszesz dziwaczne?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przeciez zartuję:) widzę, ze jesteś czuła na jego punkcie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Co znaczy czuła na jego punkcie?:))
1 ... 68697071727374 ... 186