Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No nie wyobrażam ale uwielbiam go oglądać  w takich czułych romantycznych scenach. Lubie jak jest taki czuły,  delikatny wręcz rycerski;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie widziales chyba z nim takich akcji;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przecież wiesz, ze ja nie oglądam tych seriali - romantyczne sceny w telenowelach to powszechność - tyle że te produkcje nastawione są na widownię kobiecą - typowy telewizyjny repertuar domowy to facet ogląda mecz, a kobieta latynowską " operę mydlaną "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak wiadomo faceci wola mecze, kobiety zaś seriale;)
Ale w takich sensacyjnych scenach też jest dobry;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja prawie cały czas patrzę na comedy central z sidcomami i na  kanały sportowe

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Rozumiem. A czemu kiedy napisałam Ci wczoraj o tych scenach milosnych (tych z calowaniem) pytałeś mnie czy ja wyobrażam sobie sienie na miejscu tych aktorek?;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no bo skoro wtopiłaś się w te klimaty to naturalną rzeczą jest wspólprzezywanie tego co widzi się na filmie albo na fotkach - ja ogladając jakieś x filmy:) też uruchamiam wyobraźnię:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak tylko że to są filmy z konkretnym aktorem;) Czy to miałeś na myśli?:)
1 ... 71727374757677 ... 186