Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

zależy z jakim zaangażowaniem oglądasz takie sceny - ja w takim momencie nawet dopuszczam u Ciebie uczucie pewnego rodzaju wirtualnej zazdrości,  choc Ty się przed tym bronisz i temu zaprzeczasz - kobiety w takich chwilach myślą " ale bym jej wydrapała oczy "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie czuje zazdrosci serio;) Ale wczoraj dobrze pisałeś o tym że jestem czula na jego punkcie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
widzę, że sporo moich określeń i spostrzeżeń dotyczących tej sytuacji podoba Ci się i miło trafia Ci do serduszka:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
No tak przyznaje Ci rację;) A jak oglądam te sceny to powiem Ci, że ,,odpływam'';))Przyznaje, że troszke zazdroszcze im.....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
skoro go tak kochasz wirtualnie, i nie mów że nie, to czy kiedyś w realu bedziesz potrafiła aż tak się zaangażować emocjonalnie w prawdziwej relacji?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zauważyłem ten Twój dopisek:) potwierdzający moją diagnozę

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hmm nie wiem ale być może tak;) Mówisz ze to jest miłość?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
weż pod uwagę to, że wirtualnie jest się łatwiej zabujać niż realnie bo tak naprawdę " kochamy się " w swoich wyobrażeniach - a prawdziwa weryfikacja ich następuje tylko w realu
1 ... 72737475767778 ... 186