Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Juz kiedyś go widziałes prawda?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
miałem go zakładce, więc Ci go wrzuciłem, zeby Ci było miło:)  - skoro tak się tutaj " rozkochałaś " :))) to mogę ten wątek przenieść do działu miłosnego, jeśli zechcesz, a może odpocznijmy od Guzmana i wejdź na inne tematy - może wtedy przestaniesz o nim rozmyślać

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie wole tutaj pisać;) Heh inne tematy, no wiesz kiedy nic mnie tak nie interesuje jak....sam wiesz ;))A i Ty fajnie prowadzisz ze mną rozmowe o nim;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

zauważyłaś, że masz już tutaj 3 osobne konta? a czemu nie chcesz się tutaj zarejestrować? przeciez to prosta " operacja "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
To moze przez to ze wchodze i na kompie i na telefonie;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

pewnie ten nasz wątek ma wielu cichych obserwatorów i się dziwia jak dlugo jeszcze będziemy o tym nawijać:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Każdy moze nawijać o czym tylko chce;)) Wiesz sama się sobie dziwie, że Luis tak mnie oczarowal, kto by przypuszczal ze zwroci moją uwagę....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no skoro Ci dobrze z tym uczuciem to wszystko jest ok, ważne że nie cierpisz i nie " usychasz " z tej milości, ale widzę, ze pomysł jakiejs próby wejscia w jego swiat bardzo rozpalił Twą wyobraźnię i kobiece  libido:)))
1 ... 74757677787980 ... 186