Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no jak nie rozumiesz? kochasz go do szaleństwa na jawie i we śnie - i gdyby kiedyś dał się jakiejś kobiecie usidlić to poczułabyś się rozczarowana i zraniona
- filmik obejrzę póżniej, bo mi pada bateria

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No pewnie tak właśnie bym się poczuła.  Jednym słowem byłoby mi przykro....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
sorki, ale byłem za miedzą na wojence z kims kto podaje się za Anę - a co do moich słów to chyba nie masz mi za złe tej dosłowności i szczerości bo ja naprawde potrafie wczuc się w to co może przeżywac kobieta - mimo że jestem facetem to co do uczuc targają nami takie same emocje - nawet podobno to faceci kochają gorącej od kobiet

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No coś Ty oczywiście ze nie mam za zle;) A czytałeś to co wcześniej  napisałam? ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

przeciez czytam wszystko to co mi piszesz -skoro się troskasz, ze cos przeoczyłem to będę się starał te krótsze Twoje wypowiedzi cytować

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Sorki jeśli Cię zdenerwowalam;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie to nie Ty - to ta afera na Atlantydzie mnie wnerwiła - a teraz jeszcze jestem poddenerwowany meczem Widzewa ktory juz trwa - jak wygrają to sie uspokoję ale czuję, ze bedzie trudny mecz

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko;))Ja wpadnę potem;)
1 ... 78798081828384 ... 186