Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Noo fajna,;)) Twoj wpis w tym samym czasie zostal umieszczony co mój - zobacz wyzej;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
mariolla napisał/a
No tak hehe racja;)) A wiesz  przypomnialo mi się że mialam kiedyś taki sen, że byłam gdzieś zamknieta to byl jakis opuszczony magazyn czy coś w tym stylu, a on śpieszył mi z pomocą, serio;)))
a może przysnila Ci się jakaś scena z filmu z jego udziałem?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie raczej to nie była żadna scena:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

czy Ty nie masz zawartego jakiegoś układu z robotem:) bo coś szybko wchodzą Ci wpisy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Zapewniam Cie że nie mam:))) Taka mysl mi przeszla, że Luis musi mieć w sobie ''niesamowity ogień'' i może rozpalic każdą kobietę.....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj pewnie nie każdą -ugotują się te dla których jest on w ich typie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
To fakt nie każdą, ale pewnie jest ich sporo:) Ja na poczatku sobie wmawialam, ze nie moze on mi się podobac, ani nie moge sie nim zauroczyc, albo nawet zakochać, bo bardzo lubilam jego postać w serialu i to nie mialoby sensu. No ale nikt nie jest z kamienia:)) Nie wiem co sie takiego stalo że tak zawrócil mi w glowie choć przecież go nie znam...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
odsłonięty dzisiaj pomnik LK. jest z kamienia - ciekawe jak długo postoi na tym pl. Piłsudskiego
1 ... 124125126127128129130 ... 186