Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla

Hmm nie wydaje mi się, bo już oglądając z nim telenowele w ktoryms tam momencie zwrociłam na niego uwagę - a dokładniej na jego oczy - jest w nich coś co mnie przykuwa, intryguje, fascynuje. Żaden inny nigdy tak na mnie nie zadziałał;))) A co do tych filmików z wywiadow z nim to faktycznie podobaly mi się, bo jak sam mowisz ukazały go bardziej ludzkiego bez tej maski aktorskiej - taki jest jeszcze bardziej interesujący;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolka, ciesz się tym wirtualnym uczuciem, ale mnie już wyczerpują się pomysły na dyskusję w tym temacie - ty wzdychasz do niego i tak kręcimy już się w kółko na tych już 40 stronach i ponad 1000 wpisach-odpocznijmy trochę od Luisa - może wejdź na turystykę, sport, albo kuchnię albo inną kategorię - może tam znadziemy inny wspólny temat - zaproponuj coś innego

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heheh cięzko bedzie bo ja lubie ten temat, mam nadzieję ze Cie nie zanudzam;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiesz zawsze ja moge cos wymyślić jak Tobie wyczerpują sie pomysly , ale sam zobacz jak ten wątek ładnie się rozwinął, kto by przypuszczał, prawda?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
przecież nie mówię, zebyś porzuciła ten wątek ale może wejdźmy na inne tematy - przecież nie musimy byc monotematyczni - pokaż swoje inne zainteresowania;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Owszem mam inne zainteresowania, ale jakos nie mam do tego weny;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Po prostu tak mnie nakrecileś tą rozmową o nim i jakos tak spodobalo mi sie to prowadzenie tego dalszego wątku;)) Nie martw się moze jeszcze popiszemy o czym innym;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja teraz oglądałem mecz rugby Francja - RPA emocje były choc nie do konca znam wszystkie przepisy tej gry
1 ... 126127128129130131132 ... 186