Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mariolla napisał/a
Hej hej ;)) Troszke sie mylisz bo nie jestem już nastolatką a mam 20 parę lat;)) Dzieki że napisalaś;))
Mariolka, jesli jest jak piszesz to jesteś " młodą dziewczynką " :) ja juz nie pamiętam gdy miałem " dwudziechę " akurat w październiku 1985r. wyszedłem z wojska

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heh tak jestem mloda, ale troche  mi glupio przez tą fascynacje Luisem;))) Ale sam widzisz nawet Lwiczka namawia mnie abym sie odważyla;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
spokojnie:) pewnie gdybys miała " pięćdziesiątkę " i była tak w nim zabujana to dopiero byłoby wesoło i nieco dziwnie - a tak jest ok:) młodość ma swoje prawa:) jeszcze spotkasz swojego księcia:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe księcia:)) A co miales na myśli pisząc: ''nawet nie wiadomo kto kogo wkręca''?

[...]

nic takiego, przeciez tak naprawdę w wirtualnych relacjach prawie nigdy do konca nie wiemy kto jest po drugiej stronie - no chwila szczerości - ja naprawdę mam na imię Darek i jestem z Łodzi - a Pani;) ?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A ja Magda i jestem z Lubicza:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to witaj Magdo:) teraz widzę, że mieszkasz w miasteczku oddalonym kilkanaście kilometrów od Torunia

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak pisałam o tym, tylko nie podalam dokladnej nazwy miejscowosci wtedy - teraz juz wiesz;)) Jak teraz będziesz sie do mnie zwracal?:))
1 ... 128129130131132133134 ... 186