Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
lwiczko, spokojnie nic takiego nie piszemy, a to ze w sieci kazdy się kamufluje nie jest niczym niezwykłym - w sumie co za róznica jaki kto przybiera nik - w sieci kazdy moze byc kazdym - wszystko zalezy od uczciwosci - widzę że nie piszę z kobietą 50- letnią i to mam pod kontrolą bo to juz wyjasnilismy sobie na początku

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

MaryLou
I nie przeszkadza ci,ze to moze byc podszywka jakiegos twego tutejszego wroga?? :)) No to spoko. Masz swoj rozum. Baw sie dobrze,bo ze mariolla sie swietnie Tobą bawi to nie ulega kwestii:)))) Ale juz nic nie powiem w temacie:))) czasem tylko zajrze sie posmiac,nie mam juz czasu na bzdury w necie..sorry..paaaaa

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dario zapewniam Cię ze Cię nie wkręcam i nie podszywam się pod żadnego z Twoich wrogów bo po co miałabym to robić?
Weszłam na multi forum żeby założyć temat i podyskutować z tutejszym kobietami/dziewczynami a ze Ty akurat pisałeś to tak wyszło. Naprawdę nie robie sobie z Ciebie żartów i nie mam poziomu intelektualnego 13 latki. Przykro mi lwiczko ze tak mnie oceniasz...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Lwiczko, gdyby to byl wrogi  " podjazd " to by nie trwał tak długo i nie bylby prowadzony w takim tonie -widzę że ona jest wrażliwa i uczuciowa i nie ma się komu wygadac a ja siedze tu sam więc w to wszedłem - traktuje to jako wirtualną zabawe

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Spoko marriollka  mnie nie wkrecisz:)) wracaj do darka:))) papapa

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Marianna Ruda
:)) oki oki
..bawcie sie dobrze..tylko zeby pozniej nie bylo:)) Zycze wiele szczescia ale w realu..:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ehh Darrio widzę ze kobiety mnie tutaj nie lubia tylko nie wiem za co, przecież nic nikomu nie zrobiłam.  Żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo do wyrażenia własnego zdania.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
lwiczka zbyt mocno w to wkroczyła -byc może nasze Panie wyrosły juz z oglądania takich romantycznych telenowel jakie Ciebie fascynują skoro nie chcialy włączyc się do tego tematu, a co do wkręcania to kilka razy podnosiłem to zagadnienie i dawałem do zrozumienia że jestem na to wyczulony
1 ... 131132133134135136137 ... 186