Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
mogę po imieniu? Magda - do mnie pisz Darek ok?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok  nie ma sprawy;)) A zapytam Cię o coś - napisaleś wczoraj że żywie do Luisa głębokie uczucie czy naprawde ono takie jest Twoim zdaniem- mocne?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

przeciez gdyby bylo inaczej to sama byś się przed tym zarzekała a Ty przeciwnie, chcesz o tym mówić, nie unikasz otwartości i widzę, że sprawia Ci przyjemnosć to co ja Ci o tym piszę - ps. jesli bedziesz musiała odswieżyć swoj profil to pojaw się pod swoim imieniem:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko narazie nie zamierzam zmieniać profilu;)) Tak masz racje lubie o tym mowić otwarcie i lubie z Tobą o tym pisać, więc mi to nie przeszkadza, mam nadzieję że Tobie także;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Magdo, często bywasz w Toruniu? może załóż na turystyce wątek o tym zabytkowym sąsiedzkim mieście - wiesz jak ja dawno nie byłem w tym mieście Kopernika i Rydzyka - ponad 25 lat

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ehh nie bylam już dawno, nie za bardzo chce mi sie zakladać temat o zabytkach i miastach;)) Ten moj watek ma wiele cichych czytających- zauwazyleś?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

na turystyce jest mój wątek o Łodzi - obejrzyj go i oceń

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok obejrze a potem ocenie, ale nie unikaj mojego tematu prosze;)) Ja tak lubie z Tobą pisac , nie odbieraj mi tej przyjemności:))
1 ... 129130131132133134135 ... 186