Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oczywiście nie chciałam nikogo obrazić.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
no wiesz troche z bajki, bo przeciez kazdy kogo znamy wyłacznie z mediów jest dla nas szaraczków nieosiągalny bo wiemy, ze oni " zyja "  w naszych marzeniach - powiedz szczerze nie za bardzo " zafiksowalas się " w marzeniach o Guzmanku?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No może trochę się zafiksowalam zwłaszcza po tych naszych rozmowach, ale mi to nie przeszkadza;)) Każdy zauroczony czasem zachowuje się jak nastolatek to trzeba przyznać.  Ale bez marzeń nasze życie byłoby szare i nudne - choć wiem ze sa one nie do spełnienia. ..

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
pewnie ja Cie osmieliłem do tej otwartości w wyrazeniu swoich uczuć, choc sam raczej jestem osobą zamkniętą i ostrożna w zawieraniu takich znajomosci -a tu takie rady- może dałem Ci za dużą nadzieję na szanse zawarcie tej znajomosci z Luisem bo on jest tak jakby za szklaną szybą i nie jest to takie proste

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak trzeba to przyznać że mnie  osmieliłeś, bo początkowo zaprzeczalam;)) Wiesz że mi to nie przyszlo nawet do glowy żeby sie z nim kontaktowac, a Ty tylko podsycaleś to ale i dobrze bo raz się żyje;) Wiele dziewczyn pisze do swoich idoli i ja nie widze w tym nic zlego;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Marianna Ruda
Alez darku nie bedziesz mi wyliczal obszarow naszych dyskusji:)))))) Zapomnij:))) a co do kobiet to ty...zadnych nie lubisz...a przepraszam...13 latki tak hihihi... albo podszywki :))) Ubawilam sie przy was a wasze rozmowy o tym aktorze warte sa annalow satyry forumowej. Przeniescie watek do SATYRA FORUMOWA:)))) Naprawde uwierz dluuugo dawalam rade to czytajac ale juz nie wytrzymalam:)))) Ok. Juz nie zagladam do waszego pokoiku. Ciesze sie darek ze spelniles swe marzenie o...wlasnym pokoiku niczym mili i amis. Hmmm..To imie Magda to zeby ci madziunie przypomniec?:)) alez ty jestes prosty - darek:))))dawno to widzialam bo wymiotles stad wszystkich i o zgrozo...o to ci chodzilo:)))) Spadam stad..moze kiedys jak wroci Jola czy Hienka cos z nimi skrobne. Forum jest twoje.Spelniaj sie tu:)))))  No i jednak mariolka sama napisala ze cie wkrecila bo nie chciala do niego pisac a ty ja tylko "podsyciles" hihi jak szydlo szybko wychodzi z wora! Panie Fariuszu opanuj sie Pan :))))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A czyli jednak czytalaś i do tej pory Ci to nie przeszkadzalo, wiesz co nie chce Cie obrazać bo swoj honor mam. Kazdy dyskutuje tu o czym chce więc jeśli Ci się cos nie podoba to nie musisz tutaj zaglądać;)) I nie jestem nastolatką jak chcesz wiedzieć. Pewnie nie masz nic do roboty dlatego tak wszystko namietnie czytasz;))
Nie wkręcilam Darka tyko taka byla prawda.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Marianno, daj spokój - ja jestem miły dla miłych kobiet - czemu ja mam pozwalać sobie włazic na głowę niemilym - ja jestem cały czas taki sam - otwarty, szczery i nawet kulturalny - nie szukam zwady z tymi co mnie nie zaczepiają
1 ... 134135136137138139140 ... 186