Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Widzisz, jak Ci łatwo poszło zarejestrowanie - przeciez nadal jesteś " anonimowa " ale juz inaczej:) ps. ładny awatarek:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A dzięki, a mam pytanie czy to zielone kolko u dolu awatara widac jak ktoś jest zalogowany?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ta zielona lampka oznacza ze jestes na forum - u osób nielogowanych ten znacznik pali się cały.czas, a u zarejestrowanych mozna wybrac - albo miec zapalone albo wylączone - ja mam zgaszone - tą opcją zarządza sie w ustawieniach - ustawienia znikają po wyczyszczeniu ciasteczek w przegladarce

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A gdzie jest ta opcja trzeba tam coś zaznaczyć?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

ale juz nie pisz z tego nielogowanego bo teraz masz jedno nielogowane z małym m i rejestrowane z duzym M
- a tu robisz tak, klikasz w nick - ustawienia konta - ustawienia zaawansowane - i tam jest ustawienie formatu czasu i hide indicator - to jest ten znacznik - hide czyli ukrycie - zapisujesz ustawienia i lampka gasnie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zobacz ze pod tym nowo  zarejestrowanym profilem dopisały Ci się wszystkie poprzednie wpisy i teraz jest ich 215 a pod tym nielogowanym 100

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok potem to ogarnę.  Widziałeś co napisalam o lwiczce co o tym sadzisz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie chce tego kontynuowac bo wy kobiety na jedno slowo faceta potraficie się zbyt mocno rozkręcic - juz na innym wątku tli się konflikt z hehe czyli panią która pisała tutaj jako hiena - teraz lwiczka pokazuje mi pazurki - Jola tez sie obrazila na Atlantydzie jeszcze gorzej - oj trudno jest byc milym facetem gdy jest się atakowanym przez zadziorne kobiety
1 ... 136137138139140141142 ... 186